13.8.08

—Huippuhintaan

Alennusmyynnit, joissa myydään mahdollisimman halvalla, ovat varmaan päättyneet nyt koulujen alkaessa. Niissä sitä sitten on etsitty tarpeetonta ja tarpeellista tavaraa.

Jos autosta menee tuulilasi rikki tai se on niin naarmuinen tai halkeillut, ettei katsastussetä sitä enää hyväksy se on pakko vaihtaa vaikka ”huippuhintaan”. Jotenkin tästä lehti-ilmoituksesta saa sen käsityksen, että kauppa käy ja raha liikkuu, sehän on liiketoiminnan tavoite. Miksi tavaraa ja palveluja pitäisi aina mainostaa halvalla, jos on mahdollista myydä huippuhintaan?

1 kommentti:

  1. Ovela mainos. Jäin pitkäksi aikaa pohtimaan tuota ja kirjoitustasi. Kas kun en ollut bongannut tuota itse lehdestä.

    Sinulla on mielenkiintoinen blogi. Ensimmäistä kertaa olen täällä. Jatkan juttujesi lukemista ja upeiden kuviesi katselua..

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi!