19.10.08

Kävelyllä

Yllättävän vähän tänään oli ihmisiä päiväkävelyllä. Liekö siihen syynä syksyinen sää ja pieni tihkusade, joka ei nyt juurikaan kastellut. Minä kävelin kymmenen kilometriä! Matkani mittaa askelmittari, johon luotan lähes yhtä paljon kuin auton matkamittariin. Olen mitannut askelpituuden kävelemällä kolmen kilometrin mittaradan peräti kahteen kertaan. Mitä väliä sillä sitten on onko se kävelty matka kymmenen tai 11 kilometriä, ei sillä mitään merkitystä ole. Normaali sunnuntaikävelyn voi mitata myös ajan perusteella, sillä kait kilometriin kuluu noin 10 minuuttia.

Minä kuljen kameran kanssa, joten aina jokin kohde saa minut seisahtumaan ja ajattelemaan, mitä voisin tallentaa muistikortille. Joskus tosin huomaan kantaneeni kameraa ottamatta ainuttakaan kuvaa. Tänään niin ei käynyt, sillä toistakymmentä ruutua tulin napanneeksi. Nyt koneelle siirtäessäni poistin suurimman osan, vain 5 kuvaa jää arkistoon. Yksi rantakuvista tulkoon myös julkaistuksi.

2 kommenttia:

  1. Ihan mukavan matkan olet kävellyt. Askelmittari on hyödyllinen kapistus niille, jotka tarvitsevat jonkun kannustimen kävelyyn. Eli siis voi laittaa tavoitteeksi vaikkapa 10000 askelta/pv. Minä olen käyttänyt sellaista ihan huvikseni silloin tällöin.

    Kiva, kun laitoit edes yhden valokuvan tänne meidän lukijoiden iloksi.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi20.10.08

    Kaunis rantakuva.

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi!