23.7.10

Voihan Itella

Normaalisti, siis aina posti kulkee Helsingistä Jyväskylään vuorokaudessa ja paketin kulkua voi seurata netistä Postin lähetysseurannan kautta. Nyt vain ei kirjautunutta tietoa, että 21.07 postiin jätetty lähetys olisi kulkenut minnekään Helsingin lajittelukeskuksesta.

Otin tänään iltapäivällä yhteyttä postin ”online” palveluun, joka palveli hyvin, mutta ei voinut auttaa minua, kuin pahoitellen paketin viipymistä. Päätin sitten kuitenkin olla antamatta periksi koska halusin pakettini ennen viikonloppua. Menin kello 16 jälkeen postiin johon paketin oli määrä tulla. Tyttö naputteli lähetysseurannan koneelle, josta näkyi kaikki juuri niin kuin minun tulostamassani lapussa oli. Olin itsepäinen ja vaadin tyttöä tarkistamaan hyllyssä olevat paketit. Rivi oli pitkä, mutta niin vain kävi, että siellä se minun pakettini oli. Jostain syystä (huolimattomuus) siitä ei ollut luettu viivakoodia, joten tietoja ei näkynyt lähetysseurannassa. Olinpa minä tyytyväinen ja kiittelin tyttöä, joka viitsi etsiä minulle kaipaamani lähetyksen. Varmaan se oli ollut siellä hyllyssä jo eilenkin, mutta hyvä näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!