10.9.07

Hyvässä seurassa

Ensivaikutelma valitsemastani kansalaisopiston kurssista on varovaisen positiivinen. Meitä on ryhmässä 12 henkilöä, 4 naista ja loput meitä miehiä. Olen iältäni ryhmämme vanhin, siis todellakin ikuisopiskelija.


Menin kurssille siksi, että haluan oppia uutta vaikka asiat ovat perusteiltaan minulle tuttuja. Silti jo ensimmäisillä tunneilla tunsin saaneeni uutta potkua harrastukseeni. Juuri sitä minä haluankin. Itseäni nuorempien joukossa on muutenkin mukava olla. Ikä antaa sen etuoikeuden, että on kokenut jotakin sellaista mitä 10 vuotta nuoremmat eivät voi koskaan kokea. Se on ne vuodet (-40 – 1950 luvulla), jolloin olen ollut lapsi.


Opettaja osaa asiansa hyvin, ja ryhmämme toimi jo ensimmäisessä kokoontumisessa aivan mallikelpoisesti. Minulla on hyvä motivaatio jatkaa tässä ryhmässä eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!