18.8.09

Kurinpalautusta

Tiedä häntä mikä mättää, muistelen nyt Junnun laulua: ”Mies kun tulee tiettyyn ikään niin ei sillä pelaa mikään…”. Nuorena en olisi uskonut, miten tulee aika, jolloin joka sana on täyttä totta. En sitä ihan sanasta sanaan muista, mutta pitää ottaa ja kerrata, koko tarina. Kävin tänään terveyskeskuksessa, eikä siellä mitään uutta minulle ollut, tiesinhän minä miten olen tullut saamattomaksi. Yksi asia vain on joka toimii, oikein arvattu, se on ruokahalu ja makkaranhimo. Ei kai se ole ihmekään, jos minut tuntee. Kuudessa kuukaudessa on taas kertynyt ihraa vatsa ympärille, että hirvittää. Seuraavat 6 kuukautta siihen kuluu, että pääsen taas maaliskuussa vuoden takaisiin mittoihin. Nyt on sitten vähennettävä syömistä, juomista ei voi vähentää, koska vaikken absolutisti olekaan niin kulutan alkomoholia todella vähän. Taisi tänään kuulua ratiosta miten suomalainen juo keskimäärin yli 10 litraa 100 prosenttiseksi laskettuna vuodessa. No nyt minulla alkaa peruskunnon kohottaminen, johon ei riitä pelkkä sieni- ja marjametsässä kulkeminen, mutta vannon, että kevenen vajaan kilon viikossa, joten vuoden loppuun mennessä olen taas kunnossa.

1 kommentti:

Kerro mielipiteesi!