31.1.07

Jääkukkia


Aina pitäisi olla aikaa auttaa tuntiveloituksen maksavaa asiakasta, mutta miksi tänä kiireisenä aikana, jotkut ovat niin hätiköiviä, etteivät tee työtään huolella? Ainakin auton korjaus merkkikorjaamossa pitäisi olla yksinkertaista jotta uuden osan asentamisen tulisi onnistua tunnolliselta asentajalta kerralla.

Tärkeät asiat saa tehdä vain kerran, jos se kerta menee huonosti siitä seuraa harmia itselle ja muille, ja harmistunut asiakas. Muutaman kilometrin ajon jälkeen hinurilla takaisin palaava autonomistaja ei ole tyytyväinen korjaamon palveluun.
Miksi joiltakin ei riitä aikaa tehdäkseen työnsä virheettä? Saattaa käydä, ettei asiakas toistamiseen palaa.
Pyri saamaan aikaan positiivista mainosta yritykselle jota edustat, älä hutiloi tai ole liian hätäinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!