18.3.07

Ajatuksia

Mielestäni blogiviestinnässäni tärkeää on tapa, jolla puhun itselleni. Eihän kukaan innostu tukemaan eikä auttamaan minua, ellen edes itse suhtaudu positiivisesti toimintaani. Kukapa voisikaan kannustaa minua paremmin kuin minä itseäni. Haluan muistaa, että vuoden kuluttua olen edelleen sama henkilö kuin tänäänkin, mutta olen tavannut monia uusia ihmisiä, kohdannut paljon erilaisia tilanteita ja ajatellut ja kirjoittanut lukemattomia uusia ajatuksia.

Neuvottelen kaiken aikaa itseni kanssa. Näissä neuvonpidoissa ratkon ongelmia, joskus luon niitä, tehden uusia päätöksiä tai vältellen virheitä. Varon vähättelemästä itseäni, mutta itsekehu voi johtaa väärälle tielle. Puhun itselleni myönteisesti kannustaen. Oma kannustus on tarpeen, sillä haluan mieleni pysyvän myönteisenä ja innostuneena, kauas tulevaisuuteen.

Sisäinen dialogi vaikuttaa onnistumiseen enemmän kuin mikään muu asia. Voin parhaiten oppia entisistä virheitä suunnitellessani tulevia tavoitteitani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!