2.3.09

Lähes joka päivä

Tulen ja menen.
Yhä vaikeampi
on sanoa mitään!
Tuomas Anhava

....................................................................................

Olen seurannut liikennettä blogissani, onhan sitä jonkin verran, mutta jos päiväkin jää väliin, niin liikenne hiljenee. Näyttää siltä, että säännöllisesti päivittyvään blogiin riittää kurkistajia. Monesti ovat aiheet loppua, mutta sittenkin aina, kun sen pään ottaa jotakin sanottavaa ilmenee. Kait se kuitenkin on niin, että itselle tällainen kuvan ja tekstin tuoma virike antaa enemmän kuin kenellekään muulle, siksi blogin kirjoittaminen on hyväksi. Onhan siinä jonkinmoinen historia syntymässä kun lähes päivittäin tallentaa ajatuksiaan vaikka vain noin 100 sanan verran. Onhan se jo vuodessa 36500 kirjoitettua sanaa. Ehkä enemmänkin!

Kuva: Kuokkalan silta Jyväskylässä, Rantaraitilta kuvattuna.

1 kommentti:

  1. Anonyymi4.3.09

    Minä seuraan sitkeästi blogiasi. Sitkeästi myös kommentoin - tykkäsit tai et. Minä nyt vaan olen tällainen ihminen, joka haluaa ottaa kantaa toisten mietteisiin - olla puolesta tai vastaan - riitelemättä.
    Blogisi on koko ajan kiinnostavampi. Viimeisen viikon aikana olet lisännyt tänne elementin, joka on erityisesti mieleeni; runot ja mietelauseet.
    Blogistasi on minulle hyvin paljon iloa!

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi!