13.11.10

Epäreilua



.
 Pakinaperjantai on minulle lästulkoon uusi tuttavuus haastebologien joukossa. Sinne ilmestyi uusi aihe ”Epäreilua”. Olisi se näin aloittajan kannalta ollut reilumpaa, ettei heti olisi näin "epäreilu" aihe.

Aika harvoin olen mitään muuta epäreilua kohdannut, sillä naapurit, ystävät ja tuttavat ovat reiluja ihmisiä. Ei tule mieleen, että minua olisi pahasti koskaan silmään pistetty. Ehkä epäreiluna voisin mainita sen että kun talvisin käyn pilkillä niin hyvin harvoin olen saanut reilua kalansaalista, pikemmin päinvastoin ja sekös harmittaa. Joillakin kerroilla olen kairannut paksuun jäähän monia isoja reikiä aivan turhaan. Nyt on talvi lähellä ja pian järvet jäätyvät pilkkijää kantavaksi, joten odotan alkavalta kaudelta huomattavasti reilumpia kalansaaliita.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti talvinen epäreiluus ei jatku!

    VastaaPoista
  2. Se vasta epäreilua onkin että kun kymmengrammaisia ahvenensinttejä sitten tulee kolmesataa kappaletta niin kädet jäätyy ennenkuin ne on perattu =)

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi!