27.10.09

Sumuista syksyä

Kuva: Myymälän hyllystä

Entisen pullon tultua käyttökelvottomaksi tarvitsin yhden monikäyttöisen sumupullon, jota voi käyttää moneen tarkoitukseen. Eihän sellaista muuten saanut, kuin kaupasta ostaen.

Tiesin paikan josta niitä löytyy, joten ei ollut kovinkaan suuri haaste. Vaikeuksia olisi tullut, jos ei tuommoista pulloa olisi mistään saanut. Tuntuu oikein tarpeelliselta, että joskus kohtaa pieniä helposti ratkaistavia ongelmia, joita pystyy avaamaan tuosta vain.

On olemassa myös niitä ongelmia, jotka vaativat hieman enemmän. Minulla on eräs sellainen, kun yritän tavoittaa ”kiireistä” tuttua sähkömiestä. Olen soittanut hänen kännykkäänsä lukemattomia kertoja, Olen myös jättänyt kahdesti soittopyynnön hänen kotiinsa. Lähetin soittopyynnön tekstiviestilläkin, sillä vastaajaa hänen numerossaan ei ole, mutta kaikki tämä on ollut turhaa. Olen soittanut hänelle myös tuntemattomasta numerosta.

Mietin miksi hän ei vastaa yhteydenottooni, sillä ei minulla ole edes maksamattomia avoimia laskuja? Onneksi tiedän muitakin sähköasennuksen ammattimiehiä, joten antaa hänen nyt vain olla. Silti mieltä vaivaa, miksi palveluammatissa oleva mies ei vastaa puhelimeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!