21.12.08

Mopoauto

Autot ovat ainakin miehiä kiinnostava asia, mutta varmaan kiinnostus laskee, jos kyse on mopoautosta. Näillähän voi ajaa jopa 15 vuotias. Tarvitaanko siihen edes ajokorttia. Olisihan tuollainen helppo pysäköidä vaikka minne. Polttoainettakaan ei hirveästi kulu, sillä ei pieni kottero paljoa paina, eikä ole isokokoinen moottori. Jostain taisin kuitenkin lukea, etteivät nämä ole kovin ympäristöystävällisiä, pienestä kulutuksesta huolimatta.

Minä voisin olla kiinnostunut tuollaisesta menopelistä mutta kulkuneuvon pienet mitat ja oma fyysinen koko ja paino ovat niin paljon epäsuhdassa, ettei se kiinnosta. Kuitenkin olen tuosta autosta ottanut kuvan, kun olen joskus tämän pelin lähelle parkkeerannut.

1 kommentti:

  1. Minua mopoautot ovat kiinnostaneet kovastikin, koska minulla ei ole ajokorttia enkä ole edes kiinnostunut hankkimaan sellaista. Tuo voisi olla varsin näpsäkkä lyhyemmillä matkoilla. Todellinen kauppakassi. Kyllä siinä taas tuttavilla nauru maittaisi. =D

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi!