20.5.24

Ostin kävelykepin

Viime aikoina olen alkanut tuntea itseni hieman vanhaksi. Joskus selkää särkee ja askel on lyhyt ja raskas. Siksi päätin hankkia itselleni kävelykepin. Ei ihan tavallista puukeppiä, vaan tyylikkään "Vitilityn".

Tiedän joitakin, jotka ovat saaneet kävelykepin lahjaksi, mutta jotka ovat jättäneet sen pölyttymään kaappiin. Minä en ole sellainen. Minä ostin kävelykepin itse, ja aion myös käyttää sitä.

Vaikka en välttämättä tarvitsekaan kepin apua aina kävellessäni, se tuntuu silti mukavalta kädessä. Ja onhan se myönnettävä, että kävelykeppi tekee minusta hieman tyylikkäämmän näköisen kesähatun kanssa. 

Etsin valokuvaajan kävelykeppiä, jota voisi käyttää myös monopodina. Valitettavasti "Vitilityssä" ei ole ruuvia, johon kameran voisi kiinnittää. Mutta ehkäpä se ei olekaan niin tärkeää. Kepin voi nostaa myös käden alle, kun otan kuvia.

Kävelykeppi on hyödyllinen myös muutenkin. On mukava nojailla siihen, kun seisoskelee jonossa tai odottaa jotakin. Ja ehkäpä se jopa parantaa ryhtiäni.

Joten vaikka olenkin vielä alle kahdeksankymppinen, olen ylpeä uudesta kävelykepistä. Se on käytännöllinen, tyylikäs ja antaa minulle hieman lisää itsevarmuutta. Ja kuka tietää, ehkäpä se jopa pidentää elämää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!