16.7.24

Keskustelemme kesäalesta

Usko: Tiedätkö, minussa alkoi taas olla tarve sisustaa vähän uudelleen! Kesämyyntien aikana sisustusliikkeet houkuttelevat meitä kaikenlaisilla tarjouksilla.

Minä: Ehdottomasti! Onneksi tällä kertaa et saanut autokuumetta. Ja varsinkin jos onnistut nappaamaan yli 60 % alennuksen, niin sitä kannattaa ehdottomasti harkita. Normaalihinnat voivat olla melko suolaisia.

Usko: No, minä olen tässä pelissä vähän oma huutokauppakeisarini. Heitän usein tarjouksen, joka on alle puolet listahinnasta, ja joskus se on toiminut!

Minä: Vau, kuulostaa rohkealta! Onko se onnistunut usein?

Usko: Yllättävän usein! Viime kerralla onnistuin saamaan kaksi kotimaista Wagner-tuolia olohuoneeseen uskomattomalla hinnalla. Normaalihinta on 799€/kpl, mutta Tori.fi ne olivat vain 270€/pari. Ja löysin ne lähes uudenveroisessa kunnossa!

Minä: Se on uskomaton säästö. Mitä aiot tehdä vanhoille tuoleille?

Usko: No, ne ovat nahkaisia ​​nojatuoleja 1980-luvulta. Puurunko on edelleen hyvässä kunnossa joka voi kestää sukupolvelta toiselle, mutta nahkaverhoilu on kulunut ja halkeillut. En haluaisi heittää niitä pois, sillä on niillä silti paljon vielä käyttöarvoa.

Minä: Oletko ajatellut tarjota niitä roskalavasivustoilla? Ihmiset etsivät sieltä usein ilmaista tavaraa.

Usko: Se on hyvä idea! Ehkä joku haluaa ottaa ne ja kunnostaa niitä. Tosin voisin pitää toisen tuolin itselleni ja tuunata sitä hieman. Näissä vanhoissa nojatuoleissa on yllättävän mukava istua! 

1 kommentti:

  1. Anonyymi16.7.24

    Vai että semmosta, en tiiä, mutta kyllä kuitenkin on ihan fiksua ostella kuitenkin ja sitten miettiä, kyllä vaan

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi!