1.8.24

Tervehdys, TEMU kauppatoverit!

 Juuri nyt minä, innokas verkkokaupan virtuoosi, jätän jäähyväiset Temu.fi:n houkuttelevalle maailmalle! Kyllä, luit oikein - minä, joka olen etsinyt tuotteita, kuten pupu etsii apilaa heinäsuovasta, olen päättänyt jarruttaa! Miksi, kysyt? Yksinkertaisesti siksi, että taloni alkaa muistuttaa kiinalaista kamakasaa! Kaapit ovat täynnä kaikenlaista, laatikoissa on pikkuesineitä ja jopa kameralaukku on täynnä - arvaatteko - Kiinasta tullutta! Tunnen itseni hamsteriksi, joka on kerännyt kaiken mahdollisen tulevaa talvea varten.

Minun ei enää tarvitse huolehtia siitä, että jään jostain paitsi. Kaikki on valmista! Muutamia hattuja,  valokuvausvälineitä, työkaluja, automaattinen rannekello, uusi hiiri tietokoneeseen ja paljon muuta... Lista on tarpeeksi pitkä! Tunnen itseni "Haluatko miljonääriksi" tosi tv kilpailijaksi, joka on voittanut pienen summan.

Pari pikku tilausta on vielä matkalla, mutta ne ovat vihoviimeiset viimeistelyä fantastiselle ostosmatkalle. Sen jälkeen on aika vetää syvään henkeä ja nauttia siitä, ettei tarvitse enää selata tuotetarjouksia. On luultavasti parasta, kun poistan kaikki Temuun liittyvän tietokoneeltani. Olen tyytyväinen hankkimiini tuotteisiin ja saatan vilkaista tarjouksia, varsinkin jos minun täytyy ostaa jokin härpäke.

Eli hyvästi Temu! Olit hauska tuttavuus, mutta nyt on aika siirtyä uusiin seikkailuihin. Ehkä menen kirjastoon tai lähden luontoon ottamaan kuvia luonnonkukista. Tai ehkä vain istun sohvalla ja ihailen kaikkia ostamiani esineitä, joita olen hankkinut, samalla kun kuuntelen hyvää äänikirjaa.

Elämässä on aina hyvää aikaa, varsinkin kesällä!

Kohdeyleisö: Ihmiset, jotka ovat tehneet ostoksia TEMU-verkkokaupasta ja voivat samaistua kuvaukseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi!